הצגה פסיכולוגית מוכרת

מתקני תצוגה לחנויות
הצגה פסיכולוגית מוכרת


עולם המכירות והשיווק הינו עולם מרתק ומורכב. עם השנים תחום השיווק והמכירות הפך יותר למדעי ומחקרים מראים לנו איך הצגת המוצר בצורה הנכונה עם מיקום הדוכן במקום המתאים בחנות יכול לגרום לנו למכור הרבה יותר.

קיימות מגוון דרכים העוזרות לנו לגעת בלב הצרכן בשביל לרכוש אצלנו אך הצורה בה אנו מציגים את המוצר יכולה להיות קריטית.

 

שימו לב שימו לב

אנו הולכים לנו בחנות למצוא את נעליי הריצה שלנו לקראת המרתון המתקרב, אנו מגיעים אל דוכן הנעליים המואר במגוון מותגי הריצה המובילים, מודדים והולכים עם הנעלים בחנות, לפתע השלט הלבן ליד מתקני התצוגה של הבגדים קורץ לנו וניתן לראות שמדובר במשהו מיוחד, החלטנו שלא לרכוש את הנעליים בסופו של דבר מסיבות כאלה ואחרות אך מוצר אחר משך את תשומת ליבנו, החלטנו לצעוד אל עבר המדף והחלטנו לרכוש את הג'קט במבצע, וככה מציגים מוצר.

ככה שמנו לב אל המוצר ויש הבדל עצום בין לראות את המוצר לבין לשים לב אליו.

לפעמים כשאנו רואים מוצר אותו מוצר באופן הצגתו אינו באמת מושך את תשומת ליבנו מה שגורם לנו לרפרף לעוד מוצרים. ברגע ששמנו לב למוצר , תהליך קבלת ההחלטות לגבי הרכישה מתחיל.

 

כל מבצע בצבע

בהצגת המוצר בדוכן המכירה בחנות, אחד הדברים המושכים את העין שלנו הוא הצבע, אין ספק כי הצבע מושך את העין שלנו אל כיוון המוצר ולפעמים אפילו שלא חיפשנו את אותו מוצר בסוף רכשנו אותו, ניתן לסדר את המוצר עם שילוט בצבע שונה משאר המוצרים על דוכן המכירה ובכלל בצבע מאד בולט בחנות.

 

איך המחיר רשום

כנראה שהמון אנשים יופתעו מהעובדה הבאה כי אנשים הצרכן יעדיף לקנות מוצר במחיר 39 דולר במקום 34. כן כן אתם קוראים נכון, ניסוי שערכו מדענים ב-MIT עם חברה המוכרת שמלות הראה כי השמלה הוצגה פעם אחת במחיר של 39 דולר ופעם אחת במחיר של 34 דולר, השמלה שהוצגה במחיר של 39 דולר נמכרה ב-23 אחוז יותר מהשמלה שהוצגה במחיר של 34 דולר.


מגוון של דוכני מכירה אצלנו בפיליבה.
צרו איתנו קשר להתאמת דוכני מכירה על פי הצורך שלכם.

Share by: