דוכנים לתערוכות

דוכנים לתערוכות
דוכנים לתערוכות

דוכנים לתערוכות


חברת בני חיים פיליבה מספקת למאות תערוכות ברחבי הארץ דוכנים לתערוכות. השתתפות בתערוכה מקצועית היא הזדמנות יוצאת מן הכלל עבור חברות ועסקים, לחשוף ולהיחשף, לקדם ולהתקדם, ליצור קשרים ולסגור עסקאות ובעיקר להתעדכן בנעשה בענף בו הם פועלים. בין אם לוקחים חלק באירוע כמבקרים ובין אם כמציגים, אפשר ליהנות מיתרונות רבים, שתוצאותיהם מתורגמים לרווחים ולפעילות עסקית.

 

להבדיל מהמבקרים, המציגים בתערוכה מקצועית נדרשים להקים ולעצב דוכן, שיציג את מרכולתם באופן אטרקטיבי וימשוך את תשומת ליבם של לקוחות פוטנציאליים. אך לא כל המציגים בתערוכות הם בעלי חברות גדולות, שכוללות מחלקות שיווק וקידום מכירות.

 

ישנם לא מעט בעלי עסקים קטנים, שזקוקים לשירות שיסייע להם לקבל תמורה על ההשקעה בהשתתפות בתערוכה ולמקסם את היתרונות הפוטנציאליים. אם אתם צריכים דוכנים לתערוכות פיליבה הינה הכתובת בשבילכם, עם ניסיון של שנים ועבודה עם תערוכות מכל הסוגים בכל הארץ, נדע להתאים עבורכם פתרונות מותאמות אישית. 

 

דוכנים לתערוכות בפעם הראשונה

 

לחברות או לבעלי עסקים שמגיעים להציג בתערוכה בפעם הראשונה אין את הניסיון והידע הדרושים כדי להשיב על שאלות, לנצל הזדמנויות לסגירת עסקאות או ליצור קשרי עסקים באופן אופטימלי. בהמשך לכך, הפכה הקמת דוכנים לתערוכות לתעשייה בפני עצמה וכיום ישנן חברות שלמות ששירות זה הוא עיקר פעילותן.

 

חברות אלה מציעות מגוון שירותים בהתאמה אישית ללקוח: סקירה של החברה או בית העסק, המוצרים, השירותים וקהל הלקוחות הפוטנציאליים; ייעוץ, ליווי והדרכת הלקוח לקראת התערוכה; בחירת מיקום הדוכן בשטח אולם התערוכה והכנת תכניות לעיצוב הדוכן, בכפוף לאישור הלקוח; הקמת הדוכן בפועל ופירוקו בתום התערוכה. הלקוח יכול לבחור את השירותים בהם הוא מעוניין ולהיעזר בפתרונות שמציעה החברה, כך שיזכה לתמיכה בדיוק בנקודות בהן הוא זקוק לסיוע. בכלל לשכור דוכנים לתערוכות ישנם יתרונות רבים כגון: למתג את העסק שלכם לפלח שוק מסויים.


יתרונות דוכנים לתערוכות לעסקים וחברות

 

 ישנם יתרונות רבים לשים דוכן בתערוכות, משום שכל תערוכה בדרך כלל עוסקת בנישה ספציפית, תערוכת רכבים, תערוכת תיירות, תערוכת אוכל. וכדומה. כיום עסקים מוצאים אלפי שקלים בחודש מעסק קטן ועד עשרות אלפי שקלים לעסקים בינוניים וגדולים לפרסום על מנת להגיע לפלח שוק שלהם, לקהל הספציפי שיקנה את אותם מוצרים. 

 

באם כל קהל היעד שלכם מתאסף במקום אחד, זה יהיה פספוס גדול לא לשכור דוכן ולהיות שם. גם בשביל מיתוג, כל הקהל יעד הפוטנציאלי שלכם עובר שם, ואתם רוצים להיות במודע שלהם, ואף בתת מודע שלהם. כי גם הם לא ייקנו עכשיו, ברגע שהם יצטרכו את אותו מוצר ישר אתם תעלו להם לראש, מכיוון שאתם במודע שלהם, בתור ספקיות המוצרים הללו. 

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם על דוכני מכירהסטנדים, ופתרונות תצוגה מותאמים אישית. 



Share by: