דרך חדשה למכור

דרך חדשה למכור

 
המלצות מהחזית 

קראו כיצד סטנדים לחנויות יכולים לקדם מוצרים ומותגים שונים ולגרום ללקוחות להבחין בהם ובסופו של דבר גם לקנות.



כשמדובר בחנויות שפועל במרחב הקמעונאי, לא פשוט להעלות את מספר הלקוחות. ישנם לא מעט מותגים שונים בכל חנות ולעתים קרובות המחירים דומים. על מנת לבלוט חשוב לשנות את הדרך בה פועלים ומשווקים מוצרים ומותגים שונים. אחת הדרכים לעשות את זה היא באמצעות סטנדים. בין היתרונות העיקריים של סטנדים לחנויות, קידום מוצרים ומותגים מסוימים. ניתן להתאים סטנדים לצרכים המסוימים על מנת לשווק את המוצר או המותג בדרכים חדשות. כשהסטנד נמצא מול הצרכן המוצרים זוכים לתשומת לב גדולה יותר. זה בדיוק מה שסטנד מכירה מציע. ניתן לשלב חומרים רבים ושונים כך שתצוגה תהיה מותאמת לדרישות של הצגת המוצרים עצמם. האפשרויות לשינויים במבנה ובחומרים מציעות התאמה מושלמת לתשתיות במתחם החנות באופן שהם ימשכו תשומת לב מקסימלית בלי להפריע להתנהלות השוטפת של הלקוחות ואנשי הצוות במקום.

 

מגוון החומרים מאפשר בחירה של גוון, טקסטורה וצורה אידאליים, שגם יהלמו את מאפייני המוצר. ניתן לשנות את הגודל והצורה כך שיתאימו לכל מקום במתחם. יתרון נוסף הוא שיפור בזרימת הלקוחות והגדלת ההכנסות של בית העסק. למרות שכיום נרשמת עליה ברכישות דרך האינטרנט, עדיין מעל שבעים אחוז מהמוצרים נרכשים בחנויות. סטנדים איכותיים מאפשרים שיפור במספר הרכישות משום שלקוחות שמגיעים בכל מקרה רואים את המוצרים הנמכרים בדוכן, מתעניינים ובסופו של דבר, עשויים גם לקנות אותו.



Share by: