פתרונות תצוגה

פתרונות תצוגה

 

המלצות מהחזית
אמצעי התצוגה של בית העסק מאפשרים להבליט מוצרים או פריטים מסוימים, למשוך לקוחות ובעיקר, להגדיל את היקף המכירות. קבלו כמה המלצות:

 

עיצוב מחדש של שטח התצוגה בבית העסק יכול להשפיע באופן משמעותי על היקף המכירות. התהליך עצמו יכול להיות מורכב וממושך, כשעיקרו איתור פתרונות תצוגה מתאימים. עם זאת, ישנן כמה המלצות בסיסיות ופשוטות שעשויות לסייע בדרך. אחת ההמלצות היא לזכור שישנן חמש תכניות שטח: קווים ישרים, קווים אלכסוניים, מעגלים, צורות גיאומטריות ושילוב של כמה מהתכניות האמורות. עוד המלצה היא לבחור בפתרונות תצוגה שחוסכים מקום, על מנת ליהנות מניצול מקסימאלי של החלל. התצוגה אמורה להציע מקום הולם לכל פריט או מוצר, להבליט מוצרים מסוימים ולמשוך לקוחות. תצוגה מתאימה ונכונה תכלול גם מקום לתוספות עיצוביות שאינן מהוות חלק מתפריט המוצרים של העסק. התוספות העיצוביות מהוות חלק בלתי נפרד ממהלכי השיווק הוויזואלי.

 

המלצה נוספת היא לבחור בפתרונות תצוגה שמאפשרים לנצל גם את השטח שעל הקירות ואפילו את התקרה. מדפים, ארוניות, כונניות ומתלים מסוגים שונים, הם חלק בלתי נפרד מתפריט פתרונות התצוגה של כל בית עסק. חשוב לבחור בפתרונות תצוגה בעלי עיצוב זהה, שעולה בקנה אחד עם הקו העיצובי הכללי, שמאפיין את המותג. כיום השימוש במדיה דיגיטלית, עם שילוב של מסכים בגדלים ובמיקומים שונים ברחבי החלל מאפשר להציג את המוצרים באופן אטרקטיבי ובולט יותר. המסכים מאפשרים לבעלי העסק לקדם מספר מוצרים בו זמנית, לעדכן את הלקוחות במבצעים, בהנחות או בכל קמפיין שמתנהל באותה עת.


Share by: